Jak se ale stát obchodníkem, který je úspěšný?

Obchodníkem, který dokáže prodat jakýkoliv produkt nebo službu?

Jak nesklouznout k ukecávačství nebo k "malým" lžím.
Jak překonat odkládání a strachy, které s sebou obchodní profese nese?

Jak se stát skutečným profesionálem?

Video kurz Profese obchodník je kurzem,
který vás uceleně a komplexně provede obchodní profesí.

Dozvíte se JAK přistoupit k obchodní profesi
a podle jakých NÁVODŮ postupovat.

Dodržujte pokyny a plňte úkoly zadané do domácí praxe. A během dvou měsíců se postupně krok po kroku naučíte prodat jakýkoliv produkt nebo službu. A to opakovaně. Bez náhod nebo štěstí. Ale jako profesionální obchodník, který svůj nejlepší výkon podá pokaždé.

Co se v kurzu naučíte? Podívejte se na ukázky

Video kurz Profese obchodník vám pomůže získat obchodní dovednosti pohodlně, přímočaře a za zlomek ceny srovnatelného fyzického školení.

Začnete svou první lekcí ještě dnes?

Obsah video kurzu Profese obchodník

Lekce 1: Profese obchodník

  • Kdo je obchodník a jaké jsou jeho hodnoty?
  • Jaký je rozdíl mezi prodejcem a obchodníkem?
  • Ovlivní hodnoty obchodníka jeho disciplínu a odkládání?
  • Jak naložit se strachem a obavami.
  • Co si o mně myslí okolí, co když udělám chybu, co když mě zákazník odmítne...
  • Jak překonat strach?
  • Délka lekce: 24:10

 

1. Profese obchodník

Lekce 2: Navázání opravdového vztahu se zákazníkem

  • Jaké jsou obavy zákazníka a jak je odbourávat?
  • Práce s osobní a seriózní vazbou pro navázání důvěry.
  • Přebíhání mezi vazbami podle aktuálního průběhu a situace.
  • Jak se vyvarovat pochlebování?
  • Jak být pro zákazníka profesionálním partnerem?
  • Jak být originální?
  • Délka lekce: 23:47

 

2. Navázání opravdového vztahu se zákazníkem

Lekce 3: Vedení obchodního jednání pro zjištění potřeby

  • Jaké jsou principy obchodního jednání?
  • Jak reagovat na otázky a směřovat k vašemu cíli?
  • Jak si nahrávat, aby vám zákazník sám řekl, co mu máte říct, aby koupil?
  • V jakých situacích a jak používat otevřené a uzavřené otázky?
  • Délka lekce: 17:48

 

3. Vedení obchodního jednání pro zjištění potřeby

Lekce 4: Prodej

  • Jak zjistit potřebu a teprve potom prodat?
  • Jak ovlivnit rozhodnutí pomocí pocitů a emocí?
  • Správné použití metody FAB.
  • Metoda vizualizace situace.
  • Využití příběhu v prodeji a jak příběh "nepřehnat".
  • Postup na zvýšení nákupní chutě zákazníka.
  • Jak prodat při uvědomělé a jak při neuvědomělé potřebě zákazníka.
  • Délka lekce: 26:40

 

4. Prodej

Lekce 5: Námitky

  • Proč se nebát námitek?
  • Jak dopředu vytvořit reakce na námitku?
  • Proces upřesnění námitky, souhlasného postoje a metod k vyřešení námitek.
  • Proč nekončit vyřešenou námitku tečkou ale krokem dál, směrem k uzavření obchodu.
  • Délka lekce: 17:51

 

5. Námitky

Lekce 6: Uzavírání

  • Jak poznat správný okamžik, kdy uzavřít jednání?
  • V jaké fázi jednání se nacházíte?
  • Proč zákazník váhá?
  • Jaké jsou uzavírací otázky a jak je v jednání správně použít?
  • Jak si říct o obchod?
  • Jaká slova jsou zakázaná?
  • Co se zákazníkem, který si to chce "promyslet"?
  • Co se zákazníky, kteří potřebují nabídku s někým probrat?
  • Délka lekce: 27:19

 

6. Uzavírání

Lekce 7: Follow-up

  • Jak postupovat při follow-upu se zákazníkem, který už řekl "ano", se zákazníkem, který se "rozmýšlí" a se zákazníkem, který říká "ne"?
  • Jak efektivně pracovat s vlastním systémem kontaktů?
  • Jak udržovat kontakty aktivní a jak kontakty rozvolávat?
  • Jak vytěžit stávající zákazníky?
  • Délka lekce: 10:07

 

7. Follow-up

Lekce 8: Překonání strachu z telefonování

  • Jak překonat obavu z telefonování?
  • Jakým způsobem správně přistoupit k telefonátu?
  • Proč jsou důležité také ty hovory, kdy vám zákazník řekne "ne"?
  • Jak si nebrat reakce zákazníků osobně?
  • Proč si nesmíte vytvářet představy a předsudky?
  • Jak si rozdělit telefonování do kroků a skutečně se do něj pustit?
  • Délka lekce: 19:16

 

8. Překonání strachu z telefonování

Lekce 9: Telefonování

  • Jaká jsou pravidla pro domluvení osobní schůzky?
  • Jakou volit formu hovoru?
  • Jak překonat asistenkty a větu "pošlete mi to do mailu"?
  • Jaký je rozdíl mezi studenými a teplými kontakty?
  • Délka lekce: 20:40

 

9. Telefonování

Lekce 10: Závěr

  • Jak pokračovat ve vlastním osobním rozvoji a sebevzdělávání?
  • Vytvoření prodejního skriptu - plánu akce, který budete používat.
  • Délka lekce: 09:29

 

10. Závěr

Jak probíhá kurz

Čeká vás 10 video lekcí v průběhu 2 měsíců

  • Kurz probíhá ve formě 10 video lekcí. Každá vás během 10 až 20 minut provede zadaným tématem. Obsahuje teorii, ověřené postupy a zkušenosti. Na závěr dostanete zadání k vlastní domácí praxi.
  • Lekce mají rozestup 3 až 7 dní tak, abyste mezi nimi měli dostatečný čas na vlastní trénink, splnění zadané domácí praxe a praktické vyzkoušení nových dovedností.
  • Upozornění na novou lekci dostanete na email. Přesný postup lekcí záleží na datu vašeho vstupu do kurzu. Přehled je viditelný po přihlášení do kurzu.
  • Poznatky z jednotlivých lekcí si můžete přehrávat několikrát, můžete se k nim vracet a zaměřit se a zopakovat si pro vás nejdůležitější techniky.
  • U každé lekce si můžete stáhnout poznámky, případně i doplňující texty. Je možné procházet lekci s nimi, nebo si s nimi opakovat obsah lekce později.
  • Po dokončení kurzu a splnění vašich domácích praxí budete uceleně a komplexně připravení a schopní prodat jakýkoliv produkt nebo službu.
  • Přístup ke všem lekcím máte po dobu minimálně 1 roku od vstupu do kurzu, abyste si lekce mohli kdykoliv znovu přehrát a připomenout.
  • Celý video kurz školí Jan Laibl (www.janlaibl.cz)

Domácí praxe

Jedině aktivita vám pomůže dosáhnout vašich obchodních i osobních cílů.

Proto po každé lekci dostanete zadání domácí praxe. Její důsledné plnění je skutečně hlavním předpokladem úspěchu!

Důležitost domácí praxe je natolik veliká, že ji zdůrazním ještě jednou!

Je správné si uvědomit, proč na sobě pracujeme a co nám má úspěch v obchodní profesi přinést. Plněním domácí praxe se automaticky dostáváte před ostatní obchodníky, kteří nejsou ochotni do sebe sami investovat.

  • Domácí praxi dostanete zadanou na konci každé lekce
  • Zadání máte zapsané také v poznámkách, které jsou ke stažení pod každou lekcí
  • Silně doporučuji začínat další lekci až ve chvíli, kdy máte splněnou domácí praxi z lekce předchozí

Všechny lekce jsou online, a stále k dispozici

  • Každá video lekce je vám stále dostupná online.
  • Je vám přístupná z pohodlí vašeho domova, ale také přes mobil nebo tablet, kdekoliv potřebujete.
  • Důležité části v dané lekci si lehce zopakujete - přehrajte si důležitou část tak, jak vám vyhovuje.
  • Potřebujete si zopakovat starší lekci? Snadno se k ní vrátíte v přehledu všech lekcí.

Dostanete výpisky ke každé video lekci

  • Ke každé lekci si stáhnete poznámky, které shrnují nejdůležitější informace a poznatky.
  • Slouží jako pomůcka během sledování lekce a pro pozdější opakování.
  • U vybraných lekcí jsou ke stažení doplňující články pro další studium.

Jaká je cena online video kurzu Profese obchodník?

Kurz Profese obchodník stojí 1995 Kč včetně DPH (to je 1649 Kč bez DPH).

Je to cena za přístup:

  • ke všem deseti video lekcím minimálně po dobu 1 roku od vstupu do kurzu,
  • výpiskům z jednotlivých lekcí,
  • doplňkovým textům
  • a vzorové šabloně prodejního skriptu.

Přístup do online video kurzu je otevřený minimálně jeden rok od registrace.

Je pro mě kurz vhodný, i když teprve začínám?

Není pro mě vhodnější koupit si knížku o prodeji a naučit se prodávat sám?

Vznesli jste jeden z nejčastějších dotazů. A máte pravdu, každý úspěšný a profesionální obchodník těch knížek za svou kariéru přečetl mnohem víc, než jen tu jednu.

Stejně tak kurz Profese obchodník určitě nebude váš poslední. Jakmile zjistíte, že se nové vědomosti přímo odrážejí ve vaší úspěšnosti, ve studiu se jen tak nezastavíte.

Důvod, proč kurz Profese obchodník doporučuju i pro začínající obchodníky, je jasný. Dostanete pevné základy vaší obchodní kariéry. Naučíte se krok po kroku na příkladech a vlastní domácí praxi, jaké aktivity a jakým způsobem musíte vyvinout, aby se z vás stal úspěšný obchodník. Takový, pro kterého je obchod skutečnou profesí a ne jen chimérou nebo nadějí na náhodný úspěch.

Dodržujte pokyny a plňte úkoly zadané do domácí praxe.

Po dokončení kurzu budete uceleně připraveni prodat jakýkoliv produkt nebo službu.

Získáte pevné základy obchodní profese a pevné základy pro váš budoucí růst a úspěch. Rozhodnutí je tedy především na vás.

Jak se registrovat do kurzu

  1. Na registrační stránce vyplníte svoje údaje
  2. Vyberete si způsob platby: online platební kartou nebo bankovním převodem
  3. Při platbě platební kartou získáte přístup do kurzu ihned po zaplacení. Daňový doklad vám zašleme na email uvedený při registraci.
  4. Při platbě bankovním převodem vám připravíme výzvu k úhradě, kterou dostanete na email uvedený v registraci. Po přijetí platby vás informujeme a aktivujeme vaše přihlašovací údaje. Zároveň vám na email zašleme daňový doklad.
  5. Nyní se můžete kdykoliv přihlásit do kurzu.
  6. Zde je rychlý odkaz na registrační stránku: http://www.profeseobchodnik.cz/registrace
  7. Zde je rychlý odkaz na vstupní stránku: http://www.profeseobchodnik.cz/vstoupit

Reference na školení Jana Laibla

ABC Českého hospodářství UniCall ePoptávka Channel Partners OsobníAsistentka.cz GreenWellness Tutor top vision Telefonica OVB EON Art & Smith PeopleGate Business Tuesday Media Republic WoodPlastic Sauc & Co Novatum KRC team Know How Klub internet info EDUA Group B2M.cz Artin VOX - kurzy, semináře, rekvalifikace MojeTerasa.cz Acond tepelná čerpadla intent PR agentura Jirka Rychnovský Motion and Video production

„Honza dokáže v lidech probudit vnitřní sílu a využít jejich potenciál.“
Jiří Vohnout, majitel firmy (Channel Partners)
„Konzultace a pravidelné workshopy nám pomáhají „postavit“ úspěšného obchodníka.“
Lukáš Podzimek, obchodní ředitel Channel Partners, zastoupení společnosti EON
„Zkušení obchodníci změnili svůj přístup a hledají nové cesty.“
Mladen Praštalo, majitel firmy (ABC Českého hospodářství)
„Jeho konzultace jsou pro nás vždy přínosem.“
Dalibor Koliba, spolumajitel firmy (GreenWellness)
„Školitele Honzu Laibla jsem vybrala na základě jeho osobní zkušenosti s prodejem, má svůj styl, který předává dál vlastním školením obchodníků. Svým nadšením pro věc a znalost prodejní problematiky velmi pozitivně ovládl během chvíle celý náš retenční tým, byl pečlivě připraven jak produktově, tak i co do obsahu školení. Již během prvních dní po školení se dopad projevil v náboji a připravenosti našich operátorů. Věřím, že tento lektor vnese i do Vašich týmů nadšení a motivaci k nelehké práci na telefonu.“
Soňa Petrášková, manažerka callcentra (ePoptávka / B2M)
„Školení obchodních dovedností pana Laibla je nápadité a přesně míří na cíl. Podnítilo nás uvažovat, co vše můžeme v naší práci vylepšit.“
Jan Najvárek, majitel (ARTIN)
„Díky Honzově trpělivosti dělám tu nejlepší profesi na světě. Obchodníka.“
Martin Tetiva, podnikatel a obchodník (OsobníAsistentka.cz)
„Workshop bol pre mna novou skusenostou a inspiraciou.“
Monika Jevočinová, Client Service Director (Art & Smith)
„Honzovo školení konečně nebylo ztracený čas. Vždy jsem dostal odpověď na své otázky. Naučil jsem se reagovat na otázky mých klientů. Stále mám z čeho čerpat a poznatky jsem si neodnesl pouze na papíře, ale hlavně v hlavě, tedy naučil.“
Michal Pluhař, konzultant pro firemní zákazníky
„Pravidelné školení mi přineslo jiný pohled na vedení týmu, tedy zejména možnost že i při daném profesionálním odstupu může existovat i jiná poloha a to na osobní úrovni. Lepší vztahy a lepší výsledky.“
Jan Tupý, vedoucí týmu ochodníků
„Jan Laibl je jako externí školitel Zemského ředitelství OVB J. Hlouska zván téměř na každou velkou vzdělávací akci. Jeho výstupy jsou ze strany spolupracovníků pravidelně hodnoceny jako velmi přínosné, originální a zábavné. Osobně vidím největší výhodu ve spolupráci s Honzou ve velké praktické využitelnosti jeho výstupů.“
Jan Hlousek, zemský ředitel OVB
„Honzův způsob kladení otázek nám změnil pohled na prodej po telefonu.“
Lenka Franková, Outbound Production Manager (UniCall)
„Pomohl mi sestavit akviziční hovor a rozvolat moje kolegyně. Za jeden den.“
Jana Mužná, majitelka firmy (PeopleGate)
„Povídejte si s Honzou a prodej si zamilujete.“
Ondřej Kavka, oblastní vedoucí (OVB)
„Honzovu prezentaci bych hodnotil jako jednu z nejlepších, které jsem v minulém roce viděl. Prezentace mě inspirovala a motivovala zároveň. Líbil se mi její spád, vtip a Honzův celkový způsob prezentování.“
Michal Zolman, programový ředitel (Internet Info)
„Díky řadě školení,které jsem absolvovala jsem dostala vždy nejen nové informace, úplně nový náhled na věc,ale hlavně mi vždy dalo potřebný drive, když se zdálo, že se teď opravdu nic prodat 'nedá' :)“
Veronika Křenková, obchodník pro firemní zákazníky
„Pravidelné školení mi přineslo nový obzor v oblasti mého podnikání. Ohromnou sadu zkušeností a v neposlední řadě jsem si zformuloval své životní priority. Líbil se mi především netradiční pohled na spoustu věcí, ochota mít vlastní názor i v situacích, kdy toho nebyl každý schopný. Do jisté míry si mi velmi pomohl najít své uplatnění, či směr jakým bych se do budoucna chtěl vydat.“
Milan Jaroš, vedoucí obchodního týmu a majitel firmy
„Oceňuji Honzovy přesvědčovací vlastnosti. Především humornou a pohodovou formu výkladu, přesto max. věcnou. Schopnost zvládat více věcí najednou a obrovské prac. nasazení je mi pořád inspirací:-) Z workshopů jsem nejvíce získal, při jeho snaze motivovat nás jako obchodníky přátelským a originálním způsobem. Bez lží a podvodů, vše v upřímném řažení.“
Tomáš Buňata, obchodník

 

Kontaktujte nás